2011-01-12

Rescue Beauty Lounge - Scrangie

För ett litet tag sedan passade jag på att ta bilder på Rescue Beauty Lounge, Scrangie, när jag använde det. Lacket är vackert violett med grönt skimmer i.







Hållbarheten var inte riktigt så bra som jag väntat mig när jag läst om RBL på andra bloggar. Över- och underlack är samma som jag brukar använda. Nästa gång kan jag prova ett annat överlack och se om det håller bättre. Lacket var lätt att måla på och blev jämnt och snyggt med en gång.

Här är ytterligare en utomhusbild (lite suddig, men man ser det gröna skimret i flaskan ganska bra på den) och en inomhusbild, men jag begriper inte när det kan ha varit som det var solsken och jag hade tid att ta bilder, för det känns som om det har varit grått och mörkt de senaste månaderna!


Inga kommentarer: