2011-05-12

Diamond Cosmetics Chainmail Charm

Jag såg att det var holovecka hos Sminkan och Emma denna vecka och därför passade det ju bra att jag visade NfuOh 65 här om dagen. Idag kom jag hem när solen höll på att gå ner, så jag skyndade mig att lacka om till Diamond Cosmetics Chainmail Charm, som är ett mörkgrått lack med fin holoeffekt. Tyvärr hann jag inte få några bra solbilder och dessutom såg jag på bilderna i efterhand att jag hade lackat rätt slarvigt, men lacket är väl värt att visa i alla fall. Det är alltså mycket bättre i verkligheten än vad mina bilder lyckas förmedla.
Utomhus i skymningsljus (blev tyvärr med blixt - solljuset var obefintligt)

Inomhus med blixt

Inomhus i lysrörssken utan blixt

På mellanbilden ser man regnbågsskimret i alla fall och på den sista bilden ser man en del av det i flaskan.

Inga kommentarer: