2011-03-19

Depend 227

Den här veckan kände jag att jag ville pigga upp mig lite, så jag valde Depends grönturkosa nyans 227 med lite skimmer, ur deras vårkollektion.


utomhus utan blixt - här ser nyansen lite kallare ut



Utomhus ser nyansen lite kallare ut, så jag tycker nog att inomhusbilderna gör färgen mer rättvisa. Jag brukar inte ha så här "stark" färg på naglarna, så var gång jag har fått syn på den har jag hajat till och blivit glad. Det är en riktig vårfärg för mig!

 inomhus med blixt

6 kommentarer:

Syster Värst sa...

Idag är det måndag och jag har (ikväll) haft detta lack en vecka och det har inte flagnat! Jag tror inte att jag lyckats få något Depend-lack att hålla så bra någon gång tidigare.
När jag jämför bilderna med verkligheten tycker jag att lacket är lite mer gulgrönt i verkligheten än på bilderna, men det kan också bero på att denna bildskärm ger aningens annorlunda nyanser än den jag använde när jag lade upp bilderna.

Caroline sa...

det är verkligen ett snyggt lack, gillar alltid lite skimmer i!

Syster Värst sa...

Tack! Ja, visst är det fint med skimmer!

Anonym sa...

Jag har bara provat Power Pink hittills, fler får det bli hoppas jag!

klok som en bok sa...

Ja det var en uppiggande färg! Tror faktiskt inte jag har använt nagellack sedan jag var liten men det är ju ett enkelt och billigt sätt att ha lite kul:-)

Boktokig Eva Boström sa...

Det var verkligen en härlig vårfärg!!! Man blir glad av den!