2010-12-06

Lunch

Idag blir det lunch med Farbror Blå!

6 kommentarer:

Lillasyster sa...

Sådärja. Nu har jag länkat dig hos mig så du inte kommer bort ^^

Syster Värst sa...

Tack för det! Kul att du gillade några av mina gröna favoriter...
/ Syster Värst

Lillasyster sa...

Åh, det är inte alls varken tidskrävande eller svårt att svampa! Jag ska göra en tutorial med lite tips om det nu i veckan! Det torkar snabbt också, eftersom det är ganska tunna lager (:

Lillasyster sa...

Vitt funkar till det mesta, och svart. Sen är det roligt att gå från typ ljusblå till mörkblå, enkelt med svamp!

Syster Värst sa...

Ja, att gå från ljust till mörkt i någon färg låter som ett bra tips.

Marika på Odlingspyssel sa...

Tack för kommentaren, jag blir jätteglad för ditt fina beröm. Jättekul att du blivit inspirerad :)