2010-08-29

Nubar Meadow Sparkle

Ännu ett nagellackinlägg! Här är underbara Nubar Meadow Sparkle från Prism & Sparkle-kollektionen som kom under våren. Jag gillar glitterlack, men de är besvärligare att ta bort än vanliga lack, så därför beställde jag inte så många från den här kollektionen, trots att Nubar är ett av mina favoritmärken.
Tyvärr var lacket oerhört svårfotograferat, men jag försökte i alla fall:



och så en inomhusbild:

Min kamera är inte så avancerad och inte heller min redigeringskonst, så tyvärr är glittret suddigt på bilderna, men jag är rätt nöjd med färgåtergivningen i alla fall. Hur som helst är det ett favoritlack!

Vid det här tillfället hade jag Nubars baslack underst, två lager Nubar Meadow Sparkle och därefter Nubars överlack Diamont Seal & Shine Topcoat. Det höll ganska bra, men det brukar Nubars lacker göra på mina naglar, så jag var nöjd.

Inga kommentarer: