2010-09-18

Höstfärger

Det börjar bli dags att ta fram höstfärgerna, så jag tog en titt på några av mina brun-beiga lack:


Från vänster till höger är det:
H&M Dust & Diamonds
H&M Latte 2 Go
Nubar Moodies Mocha Brown
Depend 187
Alla är endast lackade med ett lager utom Nubar Moodies Mocha Brown, som är ett skirt nagellack och här har jag två lager. Nubar Moodies skall ändra färg beroende på temperatur, men på min avbrutna nagel blir det förstås ingen temperaturskillnad. Tyvärr har jag inte märkt något på längre naglar heller - kanske får jag aldrig tillräckligt långa naglar för att man tydligt skall kunna se skillnaden. Suck!
I vilket fall som helst gillade jag H&M Dust & Diamonds. Det är, som synes, lite för klent med ett lager, så när jag ska använda det nästa gång kommer jag att ta ett lager till. H&M Latte 2 Go ser lite väl intetsägande ut kan jag tycka, men om man ska använda någon dekoration uppepå kan det här lacket säkert också komma till nytta. Depend 187 ser gulare ut på mina naglar än det gör i flaskan, så det är inte riktigt så fint som jag förväntade mig. Favoriten av dessa fyra blir alltså H&M Dust & Diamonds!

Inga kommentarer: