2012-10-15

H&M Happy Grey och OPI Nothing Mousie About It

H&M Happy Grey är en fin ljusgrå nyans som flyter på lätt och täcker med två lager.

Tyvärr var det dåligt väder när jag bar detta, så det fick bli inomhusbilder i lysrörssken, men nyansen blev ändå bra återgiven.

Eftersom det är oktober och många vill slå ett slag för rosa, så provade jag äntligen OPI Nothing Mousie About It över Happy Grey. Jag köpte lacket med hjärtan någon gång i somras tror jag, men har inte kommit mig för att använda det förrän nu.

Det blev väldigt snyggt över Happy Grey och jag var beredd på att det skulle vara lite trixigt att få ut hjärtanen snyggt, men det gick ganska bra. Däremot lossnade penseln två gånger ur korken och jag fick rosa glitterlack överallt på fingrarna och i handfatet! Det kommer nog att dröja länge innan jag ger mig på att använda detta lack igen...

Inga kommentarer: