2010-10-12

Depend 207

Förmodligen börjar jag bli senil, för när jag förde över bilder från kameran till datorn och började sortera upp dem visade det sig att jag köpt Depend 207, testat lacket och fotat det två gånger med några veckors mellanrum, så nu har jag en dubblettflaska... Bilderna blev väl inte så hemskt bra vid något av tillfällena, men lacket är fint. Det är ett skirt ljusturkost lack, nästan ljusblått, men ändå med en liten dragning åt grönt, så jag kallar det ljusturkost. På bilderna har jag två lager och det ser helt okej ut i verkligheten, men på bilderna syns det att det inte hade skadat med ett tredje lager.



Bara för att det var kul testade jag med ett av Isadoras Graffiti-lack, det blå 805 Spraycan Blue, över Dependlacket.

Jag tycker att det är svårt att lägga på ett tillräckligt tjockt lager med graffiti-lacket, så att det spricker upp snyggt. Ofta blir det som på lillfingernageln, men övning ger färdighet, så jag får väl testa vidare.

Inga kommentarer: