2011-06-24

Reafynd

För några dagar sedan var jag på Kicks sommarrea och fyndade några nagellack och ögonskuggor.
Isadora 121 Sheer Amethyst och Isadora 29 Preppy Brown.

Isadora Triple Eye Shadow: 07 Frosty Mauve och 80 Classic Browns

Det blev förstås en överraskning att jag köpte ett cerist nagellack, för jag har inga rosa sedan tidigare. Jag är ju inte så glad i rosa, men det här lacket såg ut att vara åt "holo-hållet", med regnbågsskimmer. Vi får väl se hur det blir på naglarna. Jag har inte provat det än, men det bruna har jag däremot provat:
Det är lite dåligt ljus, så bilden blev lite suddig, men det är en väldigt vacker brun nyans. Den är brun med kopparglans, kan man säga. Det är nog det vackraste bruna lack jag har, tror jag. På bilden har jag haft det lördag -onsdag och det börjar bli lite slitet i topparna, men har hållit bra över lag. Överlack är Seche Vite och underlack Oriflame base coat.

Inga kommentarer: