2010-10-19

Isadora Trend Nails Collection

Nu i höst har Isadora släppt en ny kollektion med nagellack: "Isadora Trend Nails Collection Autumn/Winter 2010". Jag gillar de flesta färgerna, men speciellt de jag köpte: 705 Combat Khaki, 706 In the Army, 708 Cool Camel och 709 Ashes to Ashes.


Hittills har jag hunnit med att testa Ashes to Ashes och Combat Khaki.
Ashes to Ashes är ett grålila krämlack. I visst ljus ser det mellangrått ut och i visst ljus ser det lila ut. Jag har förstås försökt fånga det på bild:
 Utomhus i solsken.



Inomhus med blixt.

Jag gillar verkligen lacket, särskilt hur det skiftar mellan grått och lila beroende på ljus (det är dock inte duokromt), och det höll någorlunda bra på mina naglar. Det behövdes två lager för att täcka ordentligt och efter fyra dagar bättrade jag på med ett tredje lager eftersom topparna började bli slitna. Det är frågan om inte detta är mitt lila favoritlack (fast jag har å andra sidan inte så många lila lack).

Inga kommentarer: