2010-09-01

Isadora Graffiti

För några veckor sedan fick jag tag i ett par av Isadora Graffiti-nagellacken, och i förra veckan fick jag tag på ett par till. Jag har testat alla fyra, men bilderna är som vanligt inte så lyckade. Sämst blev det svarta lacket 801 Black Tag över OPI Smitten with Mittens. Trots att OPI-lacket rimligen borde ha torkat, så kladdade de ihop och rann ut när jag strök på Graffiti-lacket. Nåväl så här ser de fyra ut:

Det är från vänster till höger:
Isadora 804 Yellow Crew över BB Couture Karribbean Kiersti
Isadora 806 Subway Green över Isadora 651 Silver Sparkle
Isadora 802 White Art över Art de Lautrec 36
Isadora 801 Black Tag över OPI Smitten with Mittens.


Mest nöjd blev jag med Isadora 806 Subway Green över Isadora 651 Silver Sparkle, så det målade jag på alla naglarna i torsdags kväll och jag har faktiskt fortfarande kvar det. Det har hållit ganska bra, men börjat flagna något på två av naglarna.


Det blev verkligen en bra kombination och flera har lagt märke till den och gillat den. Som underlack har jag Nubars Basecoat och över har jag tre lager av Nubars överlack Diamont Seal & Shine Topcoat.

Inga kommentarer: