2011-11-11

Roligt datum och Depend 251, 221 och 243

Bara för att det är ett så roligt datum idag har jag skapat ett blogginlägg i förväg och lagt det på automatisk publicering - den här tiden är jag ju i vanliga fall på mitt arbete och då bloggar jag inte.

Jag kan ju inte bara skriva om datumet 11-11-11, utan det blir bild på svampning med några Depend-lack jag köpte i somras också.
Från vänster till höger är det 251, 221 och 243.

Jag kunde inte bestämma mig för vilket jag skulle börja testa, så det blev alla på en gång!

Tyvärr ser fingrarna gräsliga ut, men det beror på att jag rensat några kilo plommon innan jag kom på att jag inte tagit kort på manikyren. Det är alltså inget värre än plommonsaft och jag visste att när jag skrubbat bort den helt skulle det inte vara särskilt mycket kvar av manikyren heller. Sorry!
(Plommonmarmeladen blev i alla fall gudomligt god...).

Inga kommentarer: